piątek, 9 października 2020

Show Your Pup – koszulka ze zdjęciem Twojego psa – recenzja

 

Top for Dog to plebiscyt nie tylko z produktami dla psów, ale też z produktami dla zakręconych na ich punkcie opiekunów. Tym razem to ja zostałam testerem, a Manu i BB użyczyli jedynie swoich pyszczków. W mojej szafie pojawiła się koszulka z wizerunkiem moich psynów przygotowana dla mnie przez Show Your Pup. Gdziekolwiek idę, mogę teraz pokazywać, że jestem psią matką wariatką, nawet jeśli moje psy nie towarzyszą mi osobiście.



Show Your Pup oferują T-shirty w wersji męskiej i damskiej oraz w kilku kolorach. Możemy wybrać spośród wielu wzorów m.in. portret w kole, kwadracie, czy „kieszonce”, gładkie lub wzorzyste tło, z napisem lub bez. Ostateczny projekt przygotowywany jest jednak indywidualnie na podstawie przesłanego zdjęcia. Zdjęcie powinno być dobrej jakości, wykonane w odpowiednim oświetleniu, tak aby można było użyć go do druku. Nie dyskwalifikuje to zdjęć wykonanych telefonem o ile jest ono ostre i wyraźne.



Ja poprosiłam o umieszczenie obu moich psów na jednej koszulce. Przesłałam dwa osobne zdjęcia wykonane w innych warunkach pogodowych. Niestety pierwotny projekt nie spełniał moich oczekiwań. Choć psy ładnie były wkomponowane w koło, widać było, że balans bieli nie został wyrównany i tak BB wpadał w zielony odcień a Manu niebieski. Wymieniłam swoje uwagi ze sklepem i przesłałam inne zdjęcie, tym razem takie, na którym oba psy oświetlone są identycznie. To był strzał w dziesiątkę. Otrzymałam kolejny projekt, który bardzo mi się spodobał i koszulka poszła do druku. Przesłany projekt oddaje rzeczywisty wygląd wydruku. Kolory nadruku są bardzo wyraziste tak jak na ekranie komputera/telefonu. W przypadku rudych psów mogą być dla niektórych zbyt intensywne, mnie jednak przypadły do gustu.



Firma zapewnia możliwość wysyłki do paczkomatu co dla mnie jest dużym plusem. Wybrałam szarą koszulkę w damskim kroju i rozmiarze L. Wolałam zamówić lekko większy rozmiar, bo lubię oversize, jednak okazuje się, że rozmiarówka jest odrobinkę zaniżona (normalnie tak dopasowane koszulki kupuję w rozmiarze S lub M). Na stronie sklepu jest szczegółowa tabela rozmiarów i dostarczona koszulka faktycznie spełnia opisane wymiary. Powinniście zatem sugerować się tabelką, a nie rozmiarem, który na co dzień nosicie.



T-shirt uszyty jest z dobrej gatunkowo bawełny, a nadruk wykonany jest bardzo starannie. Mimo prania nie widać ani zmiany kształtu koszulki ani uszczerbku na nadruku. Prasuje się łatwo, a nosi bardzo przyjemnie. Jest to dla mnie idealna koszulka na konsultacje behawioralne. Nie tylko oddaje doskonale moją miłość do psiaków, ale jest też bardzo wygodna. Niewielki dekolt świetnie sprawdza się podczas ćwiczeń i zabawy z psami. 

Prosty krój i minimalistyczny projekt sprawia, że koszulka jest bardzo uniwersalna. Można założyć ją do jeansów, adidasów i wyjść na trening z psami. 


Dodać ramoneskę i akcesoria i nada się super na spotkanie z przyjaciółmi.


Można też sportowe buty zamienić na szpilki, narzucić na siebie marynarkę i doskonale prezentować się podczas bardziej oficjalnych wystąpień np. prelekcji, webinariów czy wywiadu.



T-shirt Show Your Pup jest doskonałym uzupełnieniem mojej garderoby. Praktyczna, dobrej jakości i jedyna w swoim rodzaju dzięki indywidualnemu projektowi z Twoim psiakiem. Taki prezent warto zrobić bliskiej osobie, a i tej najbliższej – sobie.





1 komentarz: