wtorek, 27 października 2020

Legowisko Royal Pet Premium – recenzja

 


Mam dwa psy, trzy pokoje i kilka legowisk. Pomijam oczywiście nasze łóżko i kanapę, które służą wszystkim czterem członkom rodziny. W salonie stoi leżak, w przedpokoju Manusiowa budka, a w gabinecie psia kanapa i Bisiowa klateczka. Brakowało czegoś do sypialni i tę koszmarną lukę w najcudowniejsze marzenie zamieniła firma Royal Vision przysyłając nam legowisko z serii Royal Pet Premium. Manu testował całymi godzinami jako ambasador Top for Dog i ja teraz chcę podzielić się z Wami naszą wspólną recenzją.



Zacznijmy od tego po co nam kolejne legowisko. Oba moje psy mają wstęp na łóżko, ale tylko BB z nami śpi. Manu przychodzi się przytulić wieczorem i rano, jednak woli spać osobno (jedynie bardzo mroźne noce lub moja choroba są w stanie skłonić go do leżenia w ciepłym wyrku). Większość nocy spędza w swojej budce, jednak zauważyłam, że lubi najpierw położyć się przy naszym łóżku i dopiero później idzie dalej. Położyłam mu więc na podłodze cienką matę turystyczną, jednak to nie wystarczało by ukoić matczyne serce i przekonać mnie, że mój psynek ma najlepsze wyrko ever.


I teraz już ma! Royal Pet Premium to cały komplet wypoczynkowy! Główne legowisko składa się z czterech boczków i wyjmowanej poduchy. Boczki są bardzo ściśle wypełnione, dzięki czemu idealnie zachowują kształt legowiska, a jednocześnie są miękkie pod psią główką. Poduszka w środku występuje w dwóch opcjach – ortopedycznej i ze zwykłym wypełnieniem. Ja wybrałam tę drugą. Pokrowiec jest zdejmowany, dzięki czemu łatwo jest wyprać tkaninę. Ja jednak nie miałam jeszcze takiej potrzeby. Od spodu legowisko wykończone jest materiałem antypoślizgowym z gumowymi kuleczkami.



I teraz największy hit. Do legowiska dołączono podusię i… dwuwarstwowy kocyk, który przy pomocy czterech nap można wpiąć w rogi łóżeczka przez co całość staje się przytulną norką. Jak się pewnie domyślacie zimnolubny ManMan nie potrzebuje takiej opcji, za to podkołdrzany Biś i owszem. Bisiowi spodobał się ten patent i czasem wkrada się do wyrka brata, gdy ten akurat z niego wyjdzie. 


Manu natomiast uuuuuwielbia rozkopywać wszelkie legowiska i ten wielgachny dwuwarstwowy koc to jest dla niego marzenie! Może kopać i kopać i kopać jednocześnie nie wykopując głównej poduszki ze środka. Mimo wielokrotnego drapania pazurami nie zauważyłam uszkodzeń koca i legowiska. Wszystkie elementy są wykonane z bardzo trwałej tkaniny tapicerskiej z certyfikatami OEKO-TEX. Tkanina jest wytrzymała, a jednocześnie miła w dotyku. My wybraliśmy kolor grafitowy z czterech opcji oferowanych przez Royal Vision. Jedyny minus – napy koca są dość łatwe do wypięcia, dlatego gdy psiak rozkopuje legowisko, lub zbyt gwałtownie chce wejść pod spód odpinają się.



W naszym domu koc z legowiska ma jeszcze jedno zastosowanie. Po wieczornym spacerze w jesiennej aurze, gdy psiaki chcą wskoczyć na kanapę czy łóżko kładziemy tam kocyk, by nie zamoczyć pościeli. Ponieważ koc zrobiony jest z tkaniny tapicerskiej i uszyty jest z dwóch warstw idealnie chroni łóżko przed zmoczeniem Manusiowym futrem (które wysycha wieki), a i przyznam, że kilka razy zdarzyło mi się przykryć nim stópki :).



Legowiska Royal Pet Premium oferowane są w trzech rozmiarach. Ja wybrałam dla Manu wyrko w rozmiarze L 98x88 cm (w nadziei, że może będą chcieli spać tam razem z Bisiem :D) i to był strzał w dziesiątkę. Wprawdzie legowisko w przejściu między ścianą i łóżkiem mieści się na styk, jednak Manu wykłada się w nim pod wszelkimi kątami i zawsze jest mu wygodnie.



A teraz wrażenia samego zainteresowanego. Odkąd mamy legowisko Manu większość nocy przesypia właśnie tam. Niektóre noce w całości leży na legowisku Royal Pet, a w inne drepcze do swojej budki. Zawsze jednak tam rozpoczyna swój wypoczynek. W ciągu dnia też chętnie kładzie się na tym legowisku. Zauważyłam też, że i BB chętnie tam wypoczywa. Manu rozkopuje swoje łóżeczko na tysiąc sposobów i kładzie się w kuleczkę, jednak już po chwili wywala wstyd na wierzch i chrapie w najlepsze lub poszczekuje przez sen. Zazwyczaj do recenzji dołączam zdjęcia zaaranżowane tu jednak wklejam Wam też takie ukradkowe by udowodnić, że ta recenzja nie jest na wyrost.



Legowisko Royal Pet Premium z dopinanym kocykiem to najlepsze legowisko, jakie dotychczas mieliśmy. Wytrzymałe, przyjemne w dotyku i dla oka, wygodne i przede wszystkim ukochane przez mojego psa.


A teraz BONUS! I to nie byle jaki. Firma Royal Vision podarowała nam dodatkowo matę antypoślizgową tej samej wielkości co legowisko i z tej samej tkaniny. Mata podszyta jest materiałem antypoślizgowym, jest bardzo starannie wykończona i jest bardzo lubiana przez moje psiaki. Nie używam jej pod oryginalnym legowiskiem a osobno. Była z nami w cieplejsze dni na balkonie, na co dzień leży w moim gabinecie i jest często wykorzystywana przez oba moje psy.



To gdzie jednak mata sprawdziła się przegenialnie to moja podróż z Bisiem do Białegostoku. Mata jest cienka, jednak dobrze izoluje. Można ją bardzo łatwo złożyć na pół, zwinąć i dopiąć do plecaka. Jest bardzo lekka więc nie czuje się, że ma się ze sobą legowisko, a po powrocie bez problemu wyprać.



W pociągu BB leżał sobie zamiast na ziemi właśnie na tej macie. Tak samo w naszym pokoju hotelowym. Poprzytulał się ze mną w łóżku, po czym zeskoczył na ziemię i leżał na macie.


Choć jest ona dodatkiem do legowiska to w naszym przypadku stała się pełnoprawnym produktem, którym wszystkim polecamy :)



Firma Royal Vision oferuje produkty dla zwierząt, dzieci oraz wyposażenia domu. Wszystkie ich produkty wykonane są ręcznie z dbałością o szczegóły i jakość materiałów i to od razu widać. Legowisko Royal Pet Vision to łóżko z najwyższej półki, godne swojej nazwy. Każdy psiak będzie zadowolony mogąc spać w takim luksusowym łożu. Polecamy!




1 komentarz:

  1. Bardzo fajny i ciekawy post!
    Przy okazji polecam portal stworzony specjalnie dla miłośników zwierząt. Psi i koci rodzice mogą znaleźć na portalu Opiekunów, którzy z wielkim sercem zajmą się ich czworonożnymi przyjaciółmi. Opiekunowie oferują usługi takie jak: spacer z psem, opieka dzienna, psi hotel, a dla psiarzy, którzy również mają koty mamy usługę szybkie karmienie, czyli opieka nad kotem. http://www.pethomer.com Wyprowadzanie psów hotel dla psów

    OdpowiedzUsuń